|
|
 |
 |
|
|
|
|
יסודות השיווק בשוק תחרותי |
Consumer Goods Marketing |
עד 40 שעות |
מטרה: בעידן של תחרותיות עזה ושינויים טכנולוגיים נדרש מנהל המוצר לכישורי ניהול ומיומנויות עסקיות מקיפות. הכוללים: פרסום ויחסי ציבור, קידום מכירות, המחרה, ניהול מערך הפצה, מועדוני לקוחות, ניהול ידע, צינורות שיווק, טקטיקה תחרותית, מיתוג, שירות לקוחות, שימור לקוחות, וכיו``ב. כמו כן מנהל המוצר/מותג נדרש הכרות עמוקה עם השוק, המתחרים, הלקוחות, ושירותים נלווים. בהדרכה זאת יוצגו הנושאים המתאימים והממוקדים ביותר לצרכי מנהלי המוצר/מותג , וינתנו כלים פרקטים שימושיים בתחום. |
נושאים:
• מגמות שיווקיות בענף בצריכה בישראל
• מגמות חשובות בצרכנות עולם
• טקטיקות השיווק למוצר צריכה
• החדרת מוצרים חדשים
• תכנון מטרות ויעדים למוצר
• יחסי כוחות יצרן/רשתות שיווק
• בסיסי ומשתני פילוח, חלופות לכיסוי שוק.
• מיצוב המוצר ( המותג )
• מהו מותג- מוצר לעומת מותג
• למה צרכנים רוצים מותגים ואיך הם בוחרים אותם?
• הבנת תהליך המיתוג- דוגמאות מהשוק המקומי והעולמי
• יתרונות בבניית מותגים מצליחים
• ניהול מערך הפצה
• קידום מחירות בעזרת מוצרים נלווים
• ניתוח מאפיינים שיווקיים של מותגים מצליחים בישראל
• מרכיבי מיצוב של מותג ( תפיסת מחיר, איכות, מרכיבי מדף ועוד… )
• נאמנות למותג מזון ושימור לקוחות
• אסטרטגיות מוצר נלוות ( שם , לוגו , אריזה , תיוג..)
• קונפליקטים ושיתופי פעולה מול גורמי ההפצה
• שביעות רצון לקוחות – מגמות בהווה.
• קידום מכירות-הלכה למעשה
• שימוש בצינורות שיווק פורמאליים ובלתי פורמאליים
• תהליך המחרה, מצב קיים וניתוח
• ניתוח מאפיינים אסטרטגים של המוצר – מדרג התועלות של המוצר, מגוון ועומק, מחזור חיים, בידול, החלטות קווי מוצר (מתיחה,עיבוי, חידוש,הבלטה,גיזום)
|
|
קהל יעד:
מנהלי שיווק מוצר /מותג בתחום המזון המשקאות, קוסמטיקה, טואלטיקה, תוספים ותרופות, ומוצרים מתכלים בעלי אופי דומה
|
|
|
|
לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994 |
|
|
|